söndag 15 februari 2015

I mustache you some questions


Jag blev taggad av Therése att delta i denna roliga frågetagg! Alltid roligt att både delta och bli taggad :)

Four names that people call me ( other than my real name ):
1. Myspys (väldigt få dock! svår fråga eftersom jag nästan alltid kallas vid mitt riktiga namn)

2. Fröken (på jobbet)

3. Mysis

4. Mysan


Four jobs I have had:
1. McDonalds-medarbetare

2. Kundtjänst

3. Vårdbiträde inom äldrevården

4. DHL


Four movies I would/have watched more than once:
1. Fight club

2. Sagan om ringen 

3. Harry Potter

4. The fault in our stars


Four books I would recommend:
1. Kretsen av Maggie Stiefvater

2. Undret av R.J. Pacalio

3. Cirkeln (hela triologin) av Mats Strandberg och Sara Bergman Elfgren

4. Eleanor & Park av Rainbow Rowell 


Four places I have lived:
1. Alingsås 

2. Göteborg

3. Masaby (Finland)

4. Jönköping


Four places I have been:
1. Honolulu, Hawaii

2. Hong Kong

3. Tokyo, Japan

4. Las Vegas, USA


Four places I´d rather be right now:
1. Hawaii!

2. Paris (aldrig varit, vill så gärna åka!)

3. Berlin (älskar Berlin!)

4. På något lyxigt hotell :)


Four of my favourite foods:
1. Pasta och köttfärssås

2. Crepes

3. Lax

4. Nudlar och kyckling


Four TV-shows that I watch:(svårt att välja bara fyra!)

1. House of cards (snart säsong 3!)

2. The Big Bang Theory

3. Modern family

4. Game of thrones


Four things I am looking forward this year:
1. Semester i sommar!

2. Husvisningar (så fort sambons rygg blivit bra igen)

3. Vårkänslor

4. Oscarsgalan och bokrean (snart!)


Four things I am always saying:
1. Jag sa nej! (både till hund och elever)

2. Ssssscccccchhhhhh (försök att få tyst på klasser)

3. Vem är mattes kille? (Ja, jag pratar jättemycket med min hund...)

4. Attans banan!


Four people I tag:

Alla som känner att de vill delta! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar