söndag 1 december 2013

Första advent och novemberläsning


Äntligen första advent och allt julpynt är framme hemma hos mig! :) Hela helgen har ägnats åt att julstäda varje vrå av lägenheten och att pynta. Tog förstås en paus igår för att gå ut och äta julbord med min familj, en tradition som vi gör varje år. Det kändes perfekt att äta julbordet just dagen före första advent, då kickade man igång julkänslan ordentligt!

För första gången sammanfattar jag nu också förra månadens läsning! :) Ikväll är jag mitt uppe i Fyra dagar, fyra nätter och jag hoppas hinna läsa ut den nästa vecka. Denna månad har jag läst tre böcker, det låter inte så mycket men är ändå mer än jag läst på länge! Känns så skönt att jag har börjat läsa regelbundet igen. :)

Korsad - Ally Condie
Analfabeten som kunde räkna - Jonas Jonasson
Nyckeln Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg

Sammanlagt antal sidor: 1595

Glad första advent alla där ute! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar