lördag 13 oktober 2012

Bröllop!

Nu var det ett tag sen jag skrev! Det har varit så mycket på gång här kan jag lova. Förra helgen var jag och sambon i Stockholm på bröllop. Åh så vackert det var och en allmänt jättetrevlig kväll! :) Men ack vad sliten jag blev efter helgen borta... Mest gått runt i en dimma hela veckan, men nu börjar jag piggna till! Idag är också en lite speciell dag eftersom det är exakt 50 dagar kvar tills vi får nycklarna till nya lägenheten :D Längtar!





Igår såg jag en så underbar film! Seeking a friend for the end of the world handlar om just det, världens undergång. En meteorit är på väg mot jorden och vi vet att inget liv kan överleva efter att den slagit ner. På så sätt vet man hela tiden hur det kommer att sluta, men sättet människor beter sig inför detta faktum är minst sagt galet... Den var rolig, den var sorglig och romantisk. Allt på en och samma gång. Se den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar