onsdag 8 augusti 2012

Sovmorgon och bio

Jag har blivit en riktig sjusovare... Sover längre och längre på morgonen trots att jag går och lägger mig i princip samma tid! Det bådar verkligen inte gott inför jobbstarten på måndag :P Jag blir dessutom sådär äckligt groggy när jag sovit för länge, tar mig väldigt lång tid att vakna till liv på riktigt.

Ikväll blir det bio för mig och sambon! Tanken är att vi ska lämna Pumba ensam hemma, vilket nog blir längsta tiden han har varit ensam hittills. Men jag tror det kommer gå jättebra, han brukar inte hitta på dumheter när vi lämnat honom ensam en timme eller så. Total recall ska vi förresten se på bio! Ska vara någon slags science-fiction framtidsvision sådär... Jag bara hoppas det inte är för mycket action i den :P Missförstå mig inte, jag kan tycka actionfilmer är riktigt bra! Men när det blir non-stop action utan speciellt mycket handling emellan, då tappar jag intresset... Vilket det blir återstår att se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar