torsdag 9 augusti 2012

Grå morgon

Vaknade i morse och insåg att nu är det bara en helg kvar innan jobbstarten. Just den här morgonen känns dessutom väldigt grå och tråkig. Jag är seg i både kroppen och knoppen. Urk!

Jag är barnsligt förtjust i vissa sorters dokusåpor (jag vet, det är så ute). Särskilt sådana där de visar hur vanliga människor lever och deras bekymmer. Dem gör sig inte till eller försöker verka coola på något sätt. Ett sådant exempel är Teen mom som jag brukar följa :) Serien går på MTV och visar fyra tonårsmammor och hur de klarar livet efter att ha fått barn som 16-åringar. Att få barn tidigt är ju något som blir allt vanligare i USA, vilket i sig är väldigt skrämmande... Men jag har följt de här mammorna länge nu och man känner verkligen med dem i både mot- och medgångar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar