söndag 12 augusti 2012

Filmtips

Jag har hittat inte mindre än två filmer som har release i september som jag verkligen ser fram emot! Den första heter The cabin in the woods och är faktiskt en skräckis! Det var länge sen jag såg en riktigt bra rysare, främst eftersom jag varit lite harig på sistone och inte vågar se skräckfilm själv :P En period i mitt liv såg jag hur mycket skräck som helst, kanske dags för ännu en period snart? Denna filmen handlar i alla fall om fem ungdomar som åker ut till en stuga mitt i skogen. Där hittar de mystiska saker och snart börjar hemskheterna hända! Låter som en klassisk rysare, men tydligen ska just den här filmen vara extremt välgjord och med en oväntad tvist. Jag ska i alla fall se den i september sen!


Andra filmen är precis tvärtom, en romantisk komedi. What to expect handlar om fem par och deras syn på det kommande föräldraskapet. Av någon anledning fastnade jag för denna, tror den kan vara väldigt rolig och söt.


1 kommentar:

  1. What to expect vill jag verkligen se. Tror den passar mig perfekt :)

    SvaraRadera