måndag 16 juli 2012

Blommor och hund!

Ibland önskar jag att jag kunde lägga alla mina pengar på färgglada blommor och blomsterarrangemang av alla de slag :) Synd bara att jag har mycket ogröna fingrar och lyckas döda de mesta jag köper på ganska kort tid :P Men jag har inte gett upp ännu! Jag menar, finns det något som kan lyfta humöret lika mycket som fina blommor? :)

I natt har valpen sovit borta för första gången! Det blev en ganska orolig natt för honom har jag förstått och jag saknade honom dessutom jättemassor! Han har mest sovit bort dagen sen han kom hem igen :)

1 kommentar:

  1. Jag kan förstå att det inte är en serie som din sambo gillar, den är ju ganska så löjlig men samtidigt så härlig :)

    Har du sett på någon ny serie det senaste??

    http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    SvaraRadera