lördag 9 juni 2012

Uppdatering

Livet med valp tär verkligen på krafterna kan jag lova :) Han är mysig och söt, men gud så mycket jobb det är! Både jag och sambon hoppas på att han snart ska vara såpass rumsren så man kan vänta i alla fall tre timmar mellan rastningarna. Just nu går vi ut ungefär varannan timme (ibland en gång i timmen) och det är lite påfrestande eftersom vi bor på fjärde våningen utan hiss ;) Men idag har han varit så duktig och inte kissat inne en enda gång!

Har kikat på Friends och Joey denna veckan. Gamla och goa serier! :D De håller alltid måttet, kan se mig själv om tio år fortfarande tittandes på dem lite då och då :) Har också räknat ut hur många arbetsdagar jag har kvar innan semester, endast 7 kvar! Ska bli så härligt med semester och då ska jag förhoppningsvis ha lite mer ro att skriva här också :) Eleverna slutar om 3 dagar, gissar på att det kommer bli lite tomt efter dem :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar