onsdag 20 juni 2012

Semester!

Äntligen är det semestertider! Igår hade vi lärare en avslutningslunch på skolan och efter det cyklade jag hemåt med en stor kasse böcker. Jag hade nämligen ganska lite att göra den där sista dagen på jobbet (hade ju redan städat mitt skrivbord!) så jag gick i skolbiblioteket och påtade... Hittade en hel hög böcker som jag fick lov att låna hem över sommaren :) Det är ju nämligen så att jag äntligen har fått veta att jag får vara kvar på mitt jobb även nästa termin! :D Dock har jag bara en 80% tjänst och inte riktigt med de årskurser som jag tycker om bäst... Men vad fasen, jag är glad att jag har ett jobb att gå till i augusti! Så idag är min första semesterdag! Vi firade med att åka till hundrastgården med Pumba och låta honom riktigt busa av sig med de andra hundarna där. Och tänka sig, vädret är faktiskt nästan perfekt idag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar