onsdag 13 juni 2012

The big C

Har nu fastnat för en ny serie, The big C. Det har kommit tre säsonger redan och jag har hört talas om serien förut. Den handlar om Cathy som har obotlig cancer och försöker göra det mesta möjliga av den tid hon har kvar. Anledningen till att jag inte tittat på serien förut är för att jag kände mig tveksam till om hela cancer-ämnet skulle bli för tungt att titta på. Men nu när jag sett fem avsnitt måste jag säga att den ändå är ganska lättsam men på samma gång väldigt tänkvärd. Och ofta rolig! Kommer absolut börja följa serien :)


1 kommentar:

  1. Jag blir alltid lite anti när det är någon som är obotligt sjuk för jag tycker det är så sorgligt, men om den är rolig så kanske det är den man ska se på :)

    Sofia
    http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    SvaraRadera