fredag 18 maj 2012

Seriekväll

Precis kikat på säsongsavslutningen av Greys anatomy. Blev ganska ruggigt besviken kan jag säga! Slutade med en ryslig cliffhanger och att en av huvudpersonerna dessutom går och dör... Nej usch! Känns som den serien snart borde vara inne på sista andetaget.

Tittade på den hysteriskt roliga serien Don't trust the B--- in apartment 23 med bland annat James Van Der Beek. Fick lite nostalgikänslor och började titta på den gamla klassikern Dawsons creek! :D Dem är så otroligt gulliga i säsong ett...

1 kommentar:

  1. Jag tycker faktiskt att Grey's fortfarande håller riktigt hög standard. För att ha kört klart sin 8:e säsong och fortfarande är enligt mig en av de bästa serierna på tv.

    När jag tänker efter så är det ganska många huvudpersoner som ha försvunnit, men de har lyckats få in nya bra karaktärer och det är nog det som gör att det fortfarande är så bra som det är. Jag älskade Izzy och Karev, men nu har jag nästan glömt bort dom. Så jag kommer säkert att gilla nästa säsong även om jag är lite bitter över att de har dödat en av mina favoriter i serien... Plus att jag älskade Lexi och Mark!

    Jag undrar om de kommer försöka April och Avery till det nya paret som alla kommer att heja på?

    Sofia
    http://www.nattstad.se/sofia.mattsson

    SvaraRadera