måndag 28 maj 2012

Safe house

Jag och sambon kikade på Safe house igår kväll. Jag hade verkligen sett fram emot den här filmen av flera anledningar! Den hade ju fått grymt bra kritik och dessutom är det ju en svensk regissör :) En riktig Hollywood-rulle med en svensk regissör är ju inte bland det vanligaste... I alla fall så var det action hela filmen igenom. Biljakter och skjutande och blod och... Ja, allt som "ska" finnas i en action. Och jag måste tyvärr säga att jag blev ganska besviken. Den var förutsägbar och ganska långtråkig mitt i all action. Jag blev så rastlös att jag till och med gick och plockade ur diskmaskinen mitt i all "spänning". :P Nej, verkligen inte en film i min smak. Men om man nu gillar fartfyllda filmer med ett färdigt mönster så är det absolut ett tips!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar