torsdag 17 maj 2012

På jakt efter en ny serie!

Nu har Hart of Dixie haft säsongsavslutning som sagt. Trist när man måste vänta flera månader på nästa avsnitt! Den andra serien som jag verkligen gottat in mig i på sistone är Make it or Break it, som sände sitt allra sista avsnitt någonsin i måndags. Nu kommer jag då dit alla serienördar förr eller senare landar... Vad ska jag titta på nu? :P Känns som man sett nästan allt som folk tipsar om och jag vill inget hellre än att ha en ny riktigt bra serie att kika på! Någon som har ett tips?

3 kommentarer:

  1. Det är alltid så svårt att hitta en ny serie efter man sett en som man verkligen gillar! Jag vill inte de det sista Make it or break it, jag hatar när en serie tar slut!

    Vad gillar du för serier? Så kanske jag kan hjälpa dig att hitta någon ny :)

    Sofia
    http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snäll du är! :D Och jag hatar också när en serie tar slut... Men å andra sidan hatar jag ännu mer när de drar ut på en serie tills den blir dålig :P

      Jag gillar verkligen allt möjligt! Six feet under, Sopranos, Greys anatomy, New girl, HIMYM, Modern family, californication, entourage, fraiser, friends, Love bites... Med många fler ;)

      Radera
  2. Nej jag kan inte se när du svarar i din blogg, var tvungen att använda mitt google konto för att kunna kommentera ;) Har du hör talas om 2 broke girls. Det är en riktigt rolig serie, den är inte så spännande att man måste se nästa avsnitt hela tiden men den är riktigt underhållande :) Jag har skrivit om den här http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson?id=3013731 Jag tycker den är roligare än New Girl :)

    Sofia

    SvaraRadera