måndag 28 maj 2012

Nedräkning: 4 dagar

Nu börjar det verkligen närma sig! På fredag åker vi för att hämta hem Pumba :) Äntligen! Som vi har längtat och väntat i cirka 9 veckor nu... Jag är supernervös, men lovar lite bildextra på fredag och en uppdatering om hur det gick att ta hem honom. Hoppas att han inte ska vara för ledsen lilla plutten!

Idag trodde jag verkligen att jag skulle få besked på jobbet huruvida jag får jobba kvar nästa läsår eller inte. Väntade med spänning hela dagen och hade mer än lite ont i magen... Men icke, nu ska det tydligen dröja ända till "nästa vecka någon gång" innan man får veta något. Jag kan inte ens beskriva hur besviken jag är! Vid det här laget vill jag bara veta liksom... Så man kan förbereda sig mentalt för det ena eller andra. Ååååh att det ska ta sån himla tid!!!

1 kommentar:

  1. Oh vad jobbigt när du gått och väntat och förberett dig, så är de bara att fortsätta vänta. jag fortsätter att hålla tummarna!

    SvaraRadera