lördag 19 maj 2012

Nedräkning: 13 dagar

Om 13 dagar åker jag och sambon och hämtar vår nya familjemedlem! :D Han heter Pumba och är en väldigt söt liten hundvalp. Vi har varit och hälsat på honom två gånger, första gången när han var bara 12 dagar gammal. Då var han inte mer än en liten svart korv med antydan till ansikte, svans och öron. :) Andra gången vi var där hade han växt jättemycket och jag var supernervös för att han inte skulle tycka om mig! Men jag fick allt hålla honom en bra stund och han gav mig massor med blöta pussar.
Nu längtar jag som bara den efter att få hem honom! Känns som de här 13 dagarna kommer att snigla sig fram... Sen är jag faktiskt lite nervös för hur det kommer gå att anpassa sig efter en liten hundvalp. Jag och sambon har aldrig haft hund såhär i vuxen ålder. Vi har däremot båda växt upp med massor av hundar! Men det är ju massor med saker att tänka på och ta hänsyn till... Pirrigt!



1 kommentar:

  1. herreguuud vad söt han är! Smälter. Förstår verkligen att du längtar ihjäl dig.

    SvaraRadera