torsdag 17 maj 2012

Min lediga dag hittills...

...har spenderats på gymmet och i soffan. En ganska bra blandning om du frågar mig! Har sett första avsnittet av Justified, en riktig action-serie med en skjutglad polis av något slag i huvudrollen. Tyckte inte alls om den faktiskt. Karaktärerna kändes ganska platta och handlingen sådär stereotypisk. Har också kikat på Shameless, en ny serie med William H Macy i en av huvudrollerna. Den verkar nästan plågsamt utlämnande, en naken skildring av en ganska deprimerande livssituation. Men ska nog se något avsnitt till tror jag innan jag dömer ut den totalt!

Sen såg jag också ett avsnitt av The good wife. Den serien har ju blivit så prisad och sambon tyckte dessutom jag skulle ge den en chans. Verkar ganska bra :) Inget som jag fastnade för sådär direkt, men kan tänka mig att se några avsnitt till. Nu har jag The killing och Arrested development kvar att kolla in! :)

1 kommentar:

  1. Själv tycker jag om när de driver med steriotyperna jag tycker den är riktigt rolig. Många säger att New Girl är bra så jag får ta och ge den en chans till :) BTW skratt maskiner borde förbjudas!

    Sofia
    http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    SvaraRadera