lördag 26 maj 2012

Mer Dawson's creek

Dawson's creek maraton fortsätter :) Nu har jag snart sett färdigt säsong 3 och därmed kommit halvvägs i hela serien! Samtidigt fortsätter också värmen... Det är dock onekligen skönare att vara ledig när det är såhär varmt! Har varit och shoppat, legat och läst och latat mig i allmänhet. Jättehärligt och får mig att längta ännu mer efter semester!
Nästa vecka kanske jag också får reda på om jag får fortsatt vikariat nästa termin eller inte... Ger mig ont i magen bara av att tänka på det. Har ju jobbat på samma skola nu sen jag tog min examen för 1,5 år sen. Jag trivs så otroligt bra och både elever och kollegor trivs med mig också! Men skolan kommer få avsevärt mindre elevantal till nästa läsår och man har gått ut och pratat mycket om nedskärningar som måste göras. Därför har jag tagit för givet att jag inte kommer få jobba kvar, men ändå lever ju hoppet! Kanske kanske... Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar