fredag 18 maj 2012

Ledig fredag

Gårdagens kalas blev väldigt lyckat måste jag säga :) Det blev uppehåll i regnandet på kvällen så vi kunde grilla lite! Lillebror lyckades bränna kycklingen en aning, men den var väldigt god ändå ;) Han fick också inte mindre än två Sverige-tröjor inför EM... Som tur var så var de inte samma design, men man kände sig lite dum ändå. Sa att han gärna fick gå och byta min present om han ville, men han tyckte det blev jättebra ändå. Så kunde han byta mellan de två tröjorna! :P
Idag har jag en helt ledig dag framför mig utan några planer alls... Blir nog en del serier! Har nu hittat en serie som jag faktiskt tycker om, nämligen Parenthood. Inte kommit så många avsnitt ännu, men ska kika på dem som kommit i alla fall! :D Sen har Sofia hjälpt mig att få upp ögonen för 90210 igen. Slutade ju titta på den någonstans i mitten på säsong 2, tröttnade lite helt enkelt. Men nu ska jag ta tag i det igen och titta ikapp! Det luriga nu är bara att hitta exakt var jag slutade titta ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar