tisdag 15 maj 2012

Hart of Dixie

Vill verkligen tipsa om en serie som jag fastnat för, nämligen Hart of Dixie. Såg precis sista avsnittet i säsong ett och måste nu vänta ända till hösten på nästa säsong! Men det är det lätt värt :) Serien kretsar kring en ung läkare från New York som flyttar ut på landsbygden för att jobba som allmänläkare. Det blir minst sagt en kulturkrock! En hel hög med charmiga karaktärer har den här serien i alla fall och en hel del både drama och humor. :) Om du är en serienörd som jag ska du verkligen ge den en chans!



1 kommentar:

  1. Hej, (jag vet inte om komentaren jag skrev innan skickades så jag skriver igen)

    Jag tycker verkligen att slutet hade varit perfekt om det inte hade varit för George. Jag förstår att de vill ha en Cliffhanger. Men nästan alla som ser serien vill ha Zade så om de kör på en hel säsong till med George så gör dom verkligen bort sig!

    Mvh Sofia
    http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    SvaraRadera